page_head_bg

nutizie

Bubbles in i prublemi di trattamentu di l'acqua assai persone, debug early bubble, bubble agent superficia attiva, bolla, bolla, perossidu circulating acqua trattamentu di cic è non oxidizing scuma bactericide, etc., cusì u trattamentu di l'acqua hè unu di l'usu più cumuni di caccià l'agente di bolla, stu documentu introduce u principiu di l'agenti di defoaming, classificazione, selezzione è usu.

Metudu di eliminazione di schiuma

1. metudi fisichi
Pensate in termini di fisica eliminà i metudi di schiuma includenu principalmente baffle o mesh piazzatu, agitazione meccanica, elettrostatica, refrigerazione, riscaldamentu, generazione di vapore, radiazione, centrifuga à alta velocità, sollievu di pressione, vibrazione d'alta frequenza, scarica istantanea è liquidu acusticu ultrasonicu (cuntrollu). , etc., di sti metudi in differente misura prumuvutu à traversu rate è liquid membrane nant'à tramindui estremità di u film bolle di gas di drenaje, I fattori stabilizzanti di bolle sò menu cà i fattori decaying, è u numeru di bolle diminuisce gradualmente.Ma u svantaghju cumuna di sti mètudi hè chì l 'usu di fattori ambientali constraints, rate defoaming ùn hè altu, u vantaghju si trova in prutezzione di l'ambienti, altu tassu reuse.

2. I metudi chimichi
I metudi di eliminazione di schiume da u puntu di vista chimicu includenu principarmenti a reazione chimica è l'aggiunta di defoamer.
U metudu di reazzione chimica si riferisce à a reazzione chimica trà alcuni reagenti è agenti di schiuma per generà sustanzi insolubili, riducendu cusì a cuncentrazione di surfactant in film liquidu è prumove l'esplosione di schiuma.Tuttavia, stu metudu hà svantaghji cum'è a cumpusizioni di l'agenti di schiuma incerta è sustanzi insolubili dannosi à l'equipaggiu di u sistema.Avà u metudu di defoaming più utilizatu in tutti i modi di a vita hè u metudu di aghjunghje l'agenti defoaming.U più grande vantaghju di stu metudu hè chì hè efficaci è cunvene à utilizà, ma truvà l'agenti defoaming adattatu è efficiente hè a chjave.

Principiu di defoamer

L'agenti antischiuma, cunnisciutu ancu com'è agenti antischiuma, hà i seguenti principii:

1. A tensione di a superficia lucale di a scuma hè ridutta, risultatu in u bursting di a scuma
U mecanismu principia quandu un alcolu più altu o oliu vegetale hè appiicatu à a scuma, chì, quandu si dissolve in a scuma, reduce significativamente a tensione di a superficia.Perchè sti sustanziali sò generalmente menu soluble à l'acqua, a riduzzione di a tensione di a superficia hè limitata à una zona lucale di a scuma, mentri a tensione di a superficia intornu à a scuma appena cambia.A parte di a tensione di a superficia ridutta hè forti tirata in tutte e direzzione, allargata, è infine ruptured.

2, distrugge l'elasticità di a film è porta à u burst bubble
Quandu l'agente di defoaming hè aghjuntu à u sistema di schiuma, sparghjerà à l'interfaccia di gas-liquidu, facendu difficiuli per u surfactant cù a funzione stabilizzatrice di schiuma per ricuperà l'elasticità di a film.

3, prumove drenaje di film liquidu
Agente defoaming pò prumove drenaje film liquidu, risultatu in burst burst, u ritmu di drenaje di scuma pò riflette a stabilità di scuma, aghjunghjendu un materiale per accelerà u drenaje di scuma, pò ancu ghjucà u rolu di defoaming.

4, l'aggiunta di particelle solide idrofobiche pò purtà à a bolla
Le particelle solide idrofobiche sulla superficie delle bolle attireranno l'estremità idrofobica dei tensioattivi, in modo che le particelle idrofobiche producano idrofilicità ed entrino nella fase acquosa, in modo da svolgere il ruolo di antischiuma.

5, surfactant di schiuma solubilizing pò purtari a burst burst
Certi sustanzi molekulari bassu chì si mischianu bè cù a suluzione ponu solubilizà u surfactant bubbling è riduce a so cuncentrazione efficace.Sustanze molecolari bassu cù questu effettu, cum'è octanol, etanol, propanol è altri alcoli, ponu micca solu riduce a cuncentrazione di surfactant nantu à a superficia, ma ancu dissolve in a strata di adsorption surfactant, riducendu a stretta trà e molécule di surfactant, indebolendu cusì. stabilità di a scuma.

6. Electrolyte dissolves a doppia capa di surfactant
Per u surfactant cù l'aiutu di l'interazzione di a doppia strata elettrica di schiuma, a stabilità di u liquidu spumante, aghjunghjendu l'elettroliti ordinariu pò colapsà u surfactant duppiu stratu elettricu per ghjucà un rolu in a defoaming.


Tempu di Postu: Mar-08-2022