page_head_bg

nutizie

L'agenti defoaming cumunimenti usati ponu esse divisi in silicone (resina), surfactants, alcane è oliu minerale secondu diversi cumpunenti.

1, classe di silicone (resina).
L'agenti antischiuma di silicone hè cunnisciutu ancu com'è agenti antischiuma di emulsione.U metudu d'utilizazione hè di emulsionà a silicone cù l'agenti emulsionanti (surfactant) è disperse in l'acqua è poi aghjunghje à l'acqua residuale.U polveru di silice hè un altru tipu di defoamer di siliciu cù un megliu effettu antischiuma.

2, classa di tensioattivi
Stu tipu d'agente antischiuma hè in realtà emulsionante, aduprate l'azzione dispersiva di l'agente attivu di a superficia, vale à dì, fate chì u materiale chì forma a schiuma mantene un statu di emulsificazione stabile chì si sparghje in acqua, evitendu di generà schiuma.

3. Paraffini
L'agente antischiuma di paraffina hè fatta di cera di paraffina o di u so derivatu emulsionatu è dispersatu da l'agenti emulsionanti.U so usu hè simile à l'emulsionante defoaming agent surfactant.

4. Oliu minerale
L'oliu minerale hè u principale defoamer.Per migliurà l'effettu, qualchì volta mischiatu cù sapone di metallu, oliu di silicone, diossidu di siliciu è altre sustanzi aduprati inseme.Inoltre, per fà l'oliu minerale faciule da diffondere à a superficia di u liquidu spumante, o fà un sapone di metallu spargugliatu uniformemente in l'oliu minerale, qualchì volta pò ancu aghjunghje una varietà di surfactants.

Vantaghji è svantaghji di diversi tipi di agenti antischiuma

L'oliu minerale, l'amide, l'alcolu bassu, l'acidu grassu è l'estere di l'acidu grassu, l'estere di fosfatatu è l'altri ricerca è l'applicazione di l'agenti antischiuma organici appartene à a prima generazione di agenti antischiuma, hà i vantaghji di un accessu faciule à e materie prime, un altu rendiment ambientale. , costu di pruduzzione bassu;U svantaghju si trova in a bassa efficienza di defoaming, forte specificità è cundizioni d'usu duru.

L'agentu antischiuma di polietere hè a seconda generazione di agenti antischiuma, cumpresu principalmente polietere di catena dritta, alcolu o ammonia cum'è l'agente iniziale di polietere, derivati ​​di polietere esterificati da u gruppu terminale trè.Agente defoaming Polyether hè u più grande vantaghju di una forte capacità di inibizione di schiuma, in più, ci sò qualchi agenti defoaming polyether cù resistenza à alta temperatura, resistenza à l'acidu forte è alkali è altre prestazioni eccellenti;I svantaghji sò limitati da a temperatura, u campu strettu di l'usu, a scarsa capacità di defoaming è a bassa rata di rottura di bolle.

L'agente antischiuma di silicone (a terza generazione di agenti antischiuma) hà una forte prestazione di defoaming, capacità di defoaming rapida, bassa volatilità, micca tossicu per l'ambiente, senza inerzia fisiologica, larga gamma d'usu è altri vantaghji, cusì hà una larga prospettiva di applicazione è enormi. u putenziale di u mercatu, ma u rendiment anti-schiuma hè poviru.

L'agentu defoaming polysiloxane mudificatu di u polietere hà i vantaghji di l'agenti di spugna di polietere è di l'agenti di spugna di silicone à u stessu tempu, chì hè a direzzione di sviluppu di l'agenti di spugna.Calchì volta si pò dinù esse reused secondu à u so sulubility inversa, ma in u prisente ci sò pochi tipi di tali agenti defoaming, chì sò sempre in u stadiu di ricerca è sviluppu, è u costu di pruduzzione hè altu.


Tempu di Postu: Mar-08-2022